Eksosservo-eliminator SW -spesialversjon for BMW (ESE-SW-BM1)
zoom_out_map
chevron_left chevron_right

Eksosservo-eliminator SW -spesialversjon for BMW (ESE-SW-BM1)

Switchable Exhaust Servo Eliminator (ESE-SW) er en spesialversjon av den svært vellykkede Exhaust Servo Eliminator (ESE). Den kobles på linje med servoaktuatormotoren og legger til muligheten for føreren til å ta full kontroll over servomotoren. Dette kommer godt med for eksempel når sykkelen brukes både på offentlig vei og til banekjøring/racing. Føreren kan åpne eksosventilen helt (selv mens du kjører) ved å veksle på den medfølgende bryteren (styret). Hva er fordelene med et slikt oppsett? Med ESE-SW kan du få det beste fra begge verdener: gatemessig forblir sykkelen fullt veilovlig, mens du på banen ikke hindres av servomotoren på noen måte.

kr 1,750.00 Inklusive MVA

kr 1,400.00 Eksklusive MVA

ad3.jpg

local_shipping Vi sender med

Fraktpris fra kr. 99.-

NB! Hvis du ikke er helt sikker på om du har valgt riktig produkt, så er det lurt å gi beskjed om dette i meldingsfeltet på ordren.

Skriv inn hvilket kjøretøy du skal ha produktet til. Vi kan da sjekke om du har valgt riktig uten å måtte kontakte deg.

Husk å bruke folkeregistrert adresse.

ESE-SW er en spesialversjon av Exhaust Servo Eliminator som lar deg ta kontroll over standard eksos servomotor og ventil. Nå har du muligheten til å åpne EXUP-ventilen helt med den medfølgende bryteren. Nyt det beste fra begge verdener: la EXUP fungere i lagermodus for gatebruk, men åpne ventilen helt når du bruker sykkelen på racerbanen/lukket krets.

Plug 'n Go

Leveres med modellspesifikke koblinger, ingen skjøting/lodding er nødvendig. Bare koble den til og nyt turen!

Beste av begge verdener

Sykkelen forblir fullt vei-lovlig, mens du på banen ikke blir hindret av servomotoren på noen måte.

Rask og enkel installasjon

Den kobles til i tråd med den originale servomotoren, installasjonen er superrask og grei.

Introduksjon

Switchable Exhaust Servo Eliminator (ESE-SW) er en spesialversjon av den svært vellykkede Exhaust Servo Eliminator (ESE). Den kobles på linje med servoaktuatormotoren og legger til muligheten for føreren til å ta full kontroll over servomotoren. Dette kommer godt med for eksempel når sykkelen brukes både på offentlig vei og til banekjøring/racing. Føreren kan åpne eksosventilen helt (selv mens du kjører) ved å veksle på den medfølgende bryteren (styret). Hva er fordelene med et slikt oppsett? Med ESE-SW kan du få det beste fra begge verdener: gatemessig forblir sykkelen fullt veilovlig, mens du på banen ikke hindres av servomotoren på noen måte.

ESE-SW er foreløpig kun tilgjengelig for BMW motorsykler.
For en liste over kompatible modeller -se nedenfor. Eller bruk produkt-veileder fra Healtech.

Om Exhaust Servo Eliminator SW

Egenskaper  Det beste fra begge verdener
Med ESE-SW kan du få det beste fra begge verdener. Gatemessig forblir sykkelen fullt veilovlig, mens du på banen ikke hindres av servomotoren på noen måte. Du har muligheten til å kontrollere eksosventilens drift med bryteren som følger med – selv mens du sykler.

 Du er i trygge hender
Enheten er fullstendig forseglet og epoksyinnkapslet, noe som gir ekstrem beskyttelse for de indre delene mot støt, vibrasjoner og vann. Alle enheter har blitt grundig testet før forsendelse.

 Plug 'n Go-installasjon
Plug 'n Go-kontakten gjør installasjonen rask og enkel, og eliminerer behovet for å endre sykkelens originale ledninger. Bare finn eksosservomotoren under fører-/passasjersetet, koble fra pluggene, plugg ESE-SW på linje med servomotoren, finn et passende sted for bryteren (helst på styret) før kabelen til bryteren og det er det, du er klar for turen!

Hva er en eksosservo- og EXUP-ventil?

I løpet av de siste to tiårene har sykler vært utstyrt med en eksosklaffventil (også kalt EXUP-ventil) for å forbedre lavt dreiemoment ved å hindre strømmen av unnslippende gasser som skaper mottrykk i eksossystemet. Ettersom turtallet øker og jo mer du åpner gassen, åpner denne ventilen seg mer og mer slik at gassene kan forlate blokkeringen. Denne ventilen og dens hus er sveiset etter samlerørets nedløpsrør rett før samlerøret og/eller kollektorkammeret/katalysatoren, så å fjerne dette alene fra fabrikksystemet er ikke verdt tiden, pengene og selve innsatsen siden OEM-systemet i de fleste tilfeller er fortsatt lav kvalitet og tunge som faen. Selvfølgelig finnes titan OEM-systemer, men å finne en eksosbutikk med titansveising er ikke lett og vil koste deg en arm og et ben i arbeid for å fjerne eksosventilen fra systemet. Så det er enklere og gir mye bedre resultater å velge en ettermarkedssluttboks eller hele systemet. Uansett hva du tar, trenger du en eksosservo-eliminator for å fullføre jobben ordentlig!

Kompatibilitet

M1000R (2023)
M1000RR (2021-2023)
M1000RR M-konkurranse (2023)
M1000RR 50 år M (2023)
R niT [Euro 3-spes.] (ALLE år), R niT [Euro 4-spes.] (2017-2021)
R niT . Euro 5 spec] (2021-2023)
R1200 med pærer (ALLE år)
R1200 med lysdioder [Euro 3 spec] (ALLE år)
R1200 med lysdioder [Euro 4 spec] (ALLE år)
R1200 ABS med pærer (ALLE år)
R1200 ABS med lysdioder [Euro 3-spesifikasjon] (ALLE år)
R1200 ABS med lysdioder [Euro 4-spesifikasjon] (ALLE år)
R1250 GS (2019-2023)
R1250 R (2019-2023 )
R1250 RS (2019-2023)
R1250 RT (2) 2023)
S1000R [Euro 3-spesifikasjon] (ALLE år)
S1000R [Euro 4-spesifikasjon] (ALLE år)
S1000R [Euro 5-spesifikasjon] (ALLE år)
S1000RR (2009-2014)
S1000RR (2019-2023) S102005R-
2

ESE-SW-BM1 + ESE-BM1

R 18 (2021-2023)
S1000RR (2015-2018)
En ekstra 1x ESE-BM1 kreves også
(dette er modeller der det normalt kreves 2x ESE-moduler)

ESE-SW-BM1
Du liker kanskje også